نما چوب پلاست

چوب پلاست یکی از گزینه های مناسب برای نماپوش ساختمان است . نما یکی از المانهای مهم برای زیبایی ساختمان می باشد، گزینه های فراوانی برای طراحی و اجرای نما وجود دارد. یکی از گزینه های مناسب قیمت و زیبا برای نما چوب پلاست می باشد.

قیمت مناسب چوب پلاست

قیمت چوب پلاست و اجرای آن نسبت به بسیاری از گزینه های دیگر نما ساختمان به صرفه تر و ارزان تر می باشد. قیمت و زیبایی چوب پلاست از عوامل و فاکتورهای انتخاب چوب پلاست برای نما ساختمان می باشد. نما چوب پلاست ارزان و زیباست.

نما چوب پلاست زیبایی چوب را دارا می باشد.

چوب پلاست علاوه بر آنکه در ساختش از چوب استفاده شده است، طرح، نقشه و رنگ روی آن بسیار شبیه چوب می باشد و نماهایی که با چوب پلاست یا ترکیبی استفاده می شوند بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

سبکی چوب پلاست و کاربرد مناسب آن در نما ساختمان

معمولا استفاده از نماهای سنگ یا شبیه آن که سنگین می باشد باید پرهیز کرد. سقوط آنها می تواند آسیب رسان باشد و صدمات وارده گاهی غیر جبران می باشد. چوب پلاست با پیچ به صورت بسیار محکم به دیوار نما وصل می شود و اصلا امکان سقوط آن وجود ندار، با این وجود سقوط آن به خاطر سبکی آنچنان آسیب رسان نیست. چوب پلاست گزینه مناسبی برای نما ساختمان می باشد.

چوب پلاست در برابر نور خورشید مقاوم است

چوب پلاست مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و دیگر عوامل جوی دارد. پس طی زمان کهنه نمی شود و زیبایی خود را حفظ می کند. این ویژگی چوب پلاست یکی از فواید دیگر برای نما چوب پلاست می باشد.

 

چوب پلاست دیواری یکپارچه تنها محصول جایگزین چوب ترموو و چوب طبیعی می باشد . به دلیل مقاومت بالا و طول عمر بیشتر در محیط های باز و انواع اقلیم جوی مختلف توانایی پایداری را ضمن حفظ زیبایی دارا می باشد . امروزه محصولی بی رغیب در مقایسه با انواع متریال های طبیعی و مصنوعی به شماره می آید .