خانه های نما چوبی

در خانه های داخل چوبی و نما چوبی میتوان همان حس واقعی خانه تمام چوب را به وجود آورد .

باید بدانید که در خانه های نما چوبی که در مجاورت مستقیم با نور خورشید هستند یا جهت بارش باران بر روی آن بصورت مستقیم ریزش دارد بیشتر از چوب پلاست ، پی وی سی و یا چوب ترمووود اصل باید استفاده گردد .

 

 

خانه نما چوبی

 

 

 

ولی اگر بطور مثال ساختمان شما جنوبی باشد شما از چوب روسی هم میتوانید برای نمای بیرونی استفاده نمایید.

بسته به اینکه چقدر برای ایجاد فضای طبیعی صرف هزینه مینمایید میتوانید از انواع متریال چوب طبیعی و همینطور متریال مصنوعی استفاده نمایید .

 

 

خانه نما چوبی

 

 

 

برای ایجاد این محیط میتوانید از انواع چوب طبیعی ولی با ضخامت کم استفاده نمود و همینطور از تیرک های چوبی ولی بصورتی که وزنی را بر روی آنها اعمال نکنید استفاده نمود .

 

 

ویلای نما چوبی

 

 

 

اسکلت و دیوارها با مصالح ساختمانی اجرا میشود و از چوب یا مصنوعات چوبی مثل چوب پلاست ، ام دی اف ، آلومینیوم با روکش چوب و همینطور از پی وی سی طرح چوب به عنوان کاور استفاده میگردد .

 

 

اسکلت خانه چوبی

 

 

 

استفاده از اقلام ذکر شده همانطور که توضیح داده شد میتواند با طراحی و همنطور اجرای خوب و مناسب توسط کسانی که متخصص این کار هستند.

نمایی را در اختیارتان قرار دهد که در واقع ظاهر خانه شما را از نظر دید اشخاص مختلف دقیقآ همان خانه تمام چوب به نمایش بگذارد چه بسا در قسمتهایی از خانه شما به مراتب زیبا تر از خانه تمام چوب .

 

 

خانه نما چوب

 

 

 

قیمت تمام شده این نوع خانه ها از مشابح تمام چوب آن میتواند تا یک چهارم قیمت خانه تمام چوب آن هزینه در بر بگیرد البته این با در نظر گرفتن نوع متریال بکار رفته در آن یعنی متریال طبیعی یا مصنوعات طرح چوب قابل محاسبه میباشد .

در این نوع خانه ها شما امکان انتخاب و اجرای هر نوع سبک معماری را دارید مثل سبک کلاسیک ، سنتی یا مدرن .

 

 

خانه نما چوب مدرن

 

 

 

این در حالیست که در خانه تمام چوب شما بیشتر سبک سنتی را که کمی متمایل به کلاسیک است را میتوانید اجرا نمایید یعنی سازه تمام چوب امکان بر خورداری از سبک کاملآ کلاسیک یا مدرن را به شما نمیدهد .

در این نوع خانه شما میتوانید حتی اگر در آپارتمان زندگی میکنید داخل آن را مطابق با سلیقه خود به این سبک طراحی و اجرا نمایید .