آلاچیق پیش ساخته

آلاچیق پیش ساخت یا ماژولار، آلاچیق های چوبی یا فلزی هستند که مطابق با استانداردهای خاص در کارخانه ساخته می شوند و شما با خرید آن، می توانید قطعات داخل آنرا مطابق با راهنما نصب کنید. راه حلی ارزان  و مناسب  و خرید آلاچیق پیش ساخته زیبا .

 

مزایای آلاچیق پیش ساخته

در ساخت آلاچیق بیش از 20 مرحله طی می شود که در هر مرحله لازم است وقت و هزینه صرف شود. بخاطر همین آلاچیق آماده می تواند گزینه‌ مناسبی برای خانواده ای باشد که هم‌زمان کافی در اختیار نداشته و هم نمی خواهند هزینه ی زیادی برای خرید کالای باکیفیت پرداخت کنند؛ بنابراین اگر نگران هزینه و زمان هستید آلاچیق آماده و پیش‌ساخته می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آلاچیق های آماده به‌صورت پیش‌ساخته، آماده‌ی نصب و با ابعاد استاندارد ساخته شده‌اند و فرآیند سفارش تا نصب این نوع آلاچیق ها تنها ظرف چند روز انجام می گیرد. تنوع طرح و ابعاد آلاچیق های آماده می تواند شما را برای خرید آن جذب کند. همچنین، چون آلاچیق های آماده در مقیاس صنعتی و تعداد بالا تولید می‌گردد از مزایای کاهش هزینه‌ی ناشی از مقیاس تولید نیز برخوردار است.

آلاچیق پیش ساخته یا همان آلاچیق آماده نیاز به فضای دايمی ندارند و جنس آنها فلزی با رنگ کوره ای میباشد. برای برخورداری از مقاومت بیشتر درآلاچیق، از پوشش رزینی و عایق برای سطوح چوبی آلاچیق ها استفاده می شود که در نتیجه به طور کامل از نفوذ حشرات، رطوبت و گرد و غبار به درون چوب جلوگیری میکند. آلا چیق های پیش ساخته در مدت زمان کوتاهی آماده می شوند و خریداران می توانند آلاچیق مورد نظر خود را در صرف زمان کوتاهی تحویل گرفته و نصب نمایند که این مزیت یکی از مهمترین دلایل استقبال بسیاری افراد برای خرید آلاچیق های پیش ساخته است.
اغلب اوقات هزینه ای که خریداران در هنگام سفارش آلاچیق میپردازند در مقایسه با موارد دیگر ارزانتر بوده که این هم خود از دیگر مزایای نصب آلاچیق پیش ساخته و از عوامل اصلی استقبال بازدید کنندگان و مشتریان این سازه هاست. نوع فلزی دارای روکشی از جنس برزنت یا پلاستیکی می باشند که به مقاومت آنها در برابر باران و رطوبت افزوده است. از دیگر مزایای یک آلاچیق پیش ساخته می توان به امکان جابجایی محصول، نصب راحت، دوام و ماندگاری بالا، قیمت مناسب و طراحی های متفاوت در آن اشاره کرد. این سازه پیش ساخته فضای کمی را اشغال می کند و زمان کمی صرف نصب یا جمع آوری آن میشود. این آلاچیق سیار است و به راحتی می توان آن را حمل کرد و در مکان دلخواه و مناسب جایگذاری کرد.

تولید کننده آلاچیق های پیش ساخته

ساخت آلاچیق و کلبه در باغ ها و حیاط های بزرگ و یا حتی بالکن ها و روف گاردن ها رایج است. این سازه زیبای چوبی می‌تواند به دلیل های مختلفی ساخته شود. این تنوع بیشتر به استفاده از پرگولا یا آلاچیق برمی‌گردد. این فضای کوچک می‌تواند به عنوان سایه بانی در کنار استخر، محلی برای گردهمایی و معاشرت و یا جای قرارگیری باربیکیو مورد استفاده قرار گیرد. تزئین آلاچیق با گلهای رونده، چوب و قراردادن گلدان های کوچک و بزرگ در اطراف آن، از جمله مواردی است که بعد از ساخت انجام می‌شود و زیبایی این سازه را چشم نوازتر می‌کند. طبیعتا اندازه و ابعاد آلاچیق و یا پرگولا اولین عامل موثر بر هزینه تمام شده ساخت است. هزینه ساخت آلاچیق به عوامل دیگری مثل تزئینات، نقشه و طراحی و نوع چوب و کارهای نهایی هم بستگی دارد که در این مطلب به تاثیر هر کدام می‌پردازیم.

ارزان بودن از ویژگی های دیگر کیت های آلاچیق

اگر بودجه کمی دارید و در عین حال می‌خواهید از داشتن چنین فضایی در حیاط و یا روف گاردن خود لذت ببرید، می‌توانید به آلاچیق های پیش ساخته فکرکنید. آلاچیق هایی که یا فلز یا چوب و سقف های سفالی، روف تایل، ورق سفال و یا آردواز ساخته می‌شوند.ساخت آلاچیق و پرگولا از جمله خدماتی است که هزینه حمل و نقل و نصب آن هم در پایان کار ساخت به هزینه های شما اضافه می‌شود.

اگر از آلاچیق پیش ساخته استفاده کنید قطعا می دانید که…

آلاچیق آماده، پرتابل و سیار بوده و به راحتی قابل حمل و نقل است. قیمت آلاچیق سیار بسیار ارزان تر از آچیق های ساخته شده می باشد. به راحتی میتوان آنها را در زمانی کمتر از 5 دقیقه نصب و راه اندازی کرده و به همین صورت جمع کرد. بعد از جمع آوری فضای کوچکی را اشغال کرده و میتوان آن را در گوشه حیاط یا انباری قرار دارد. در صورتیکه آلاچیق خراب شود میتوان آن را تعمیر کرد و در صورت خرابی سقف این محصول و پوسیدگی بر اثر گذشت زمان میتوان آن را تعویض کرد.