خانه های داخل چوبی

در خانه های داخل چوبی و نما چوبی میتوان همان حس واقعی خانه تمام چوب را به وجود آورد .

بسته به اینکه چقدر برای ایجاد فضای طبیعی صرف هزینه مینمایید میتوانید از انواع متریال چوب طبیعی و همینطور متریال مصنوعی استفاده نمایید .

 

 

نمای داخلی چوب طبیعی

 

 

 

برای ایجاد این محیط میتوانید از انواع چوب طبیعی ولی با ضخامت کم استفاده نمود و همینطور از تیرک های چوبی ولی بصورتی که وزنی را بر روی آنها اعمال نکنید استفاده نمود .

 

 

نمای داخلی چوب مصنوعی

 

 

 

اسکلت و دیوارها با مصالح ساختمانی اجرا میشود و از چوب یا مصنوعات چوبی مثل چوب پلاست ، ام دی اف ، آلومینیوم با روکش چوب و همینطور از پی وی سی طرح چوب به عنوان کاور استفاده میگردد .

 

 

نمای سنتی چوبی

 

 

 

استفاده از اقلام ذکر شده همانطور که توضیح داده شد میتواند با طراحی و همنطور اجرای خوب و مناسب توسط کسانی که متخصص این کار هستند نمایی را در اختیارتان قرار دهد که در واقع ظاهر خانه شما را از نظر دید .

اشخاص مختلف دقیقآ همان خانه تمام چوب به نمایش بگذارد چه بسا در قسمتهایی از خانه شما به مراتب زیبا تر از خانه تمام چوب .

 

 

خانه داخل چوب

 

 

 

قیمت تمام شده این نوع خانه ها از مشابح تمام چوب آن میتواند تا یک چهارم قیمت خانه تمام چوب را از نظر  هزینه در بر بگیرد .

البته این با در نظر گرفتن نوع متریال بکار رفته در آن یعنی متریال طبیعی یا مصنوعات طرح چوب قابل محاسبه میباشد .

 

 

خانه داخل چوب

 

 

 

در این نوع خانه ها شما امکان انتخاب و اجرای هر نوع سبک معماری را دارید مثل سبک کلاسیک ، سنتی یا مدرن .

 

 

خانه داخل چوبی لاسیک

 

 

 

این در حالیست که در خانه تمام چوب شما بیشتر سبک سنتی را که کمی متمایل به کلاسیک است را میتوانید اجرا نمایید یعنی سازه تمام چوب امکان بر خورداری از سبک کاملآ کلاسیک یا مدرن را به شما نمیدهد .

در این نوع خانه شما میتوانید حتی اگر در آپارتمان زندگی میکنید داخل آن را مطابق با سلیقه خود به این سبک طراحی و اجرا نمایید .

 

 

آپارتمان داخل چوبی

 

 

امتیاز چوب مصنوعی در مقابل چوب طبیعی در محیط های آپارتمانی این است که امکان ایجاد سبک کاملآ مدرن را برای شما به وجود می آورد .