آلاچیق چوب پلاست

چوب پلاست متریال جدیدی میباشد که عمری کمتر از ده سال را در ایران دارد .

البته همانطور که گفتم در ایران ولی در کشورهای اروپایی و امریکا چند دهه از عمر آنها سپری میگردد.

چوب پلاست بهترین گزینه در برابر عوامل جوی در هر اقلیمی میباشد .

با توجه به هزینه صرف شده پایین تر نسبت به چوب ترمووود میباشد از قابلیتهای بالایی در مقابل انواع دیگر چوب ها را دارا میباشد .

آلاچیق چوب پلاست تنها گزینه در اقلیمهای پر باران و رطوبت خیز است که با هزینه ای پایین تر از چوب طبیعی مناسب قابل دسترس میباشد .

 

عکس آلاچیق چوب پلاست

 

 

در فضا هایی که آلاچیق چوب پلاست بنا میگردد امکان استفاده از این کومپوزیت به عنوان دیگر اقلامی مانند فلاور باکس ، پله ، کفپوش محوطه و کاور کردن دور استخر هم برای همگون نمودن محیط هم استفاده میگردد .

 

آلاچیق چوب پلاست فلاورستون

 

 

در این مدل آلاچیق شما میتوانید در قسمت سقف آن هم از چوب پلاست استفاده کنید و همانطور که مشاهده مینمایید پایه ستونها هم بصورت فلاور باکس طراحی شده تا گیاهان رونده هم از ستون بالا رفته و زیبایی خاصی را برای شما به ارمغان بیاورد .

 

که این خود میتواند شما را از درگیر شدن ذهنی با اشخاص مثل رنگکار چوب ، نجار و غیره نجات دهد و محیطی بسیار زیبا و لاکچری را برای شما محیا نماید .

تنها نقطه ضعف آلاچیقهای چوب پلاست این است که در آنها نمیتوان به مدلهای دارای خمش رسید و بیشتر در سبکهای مدرن کاربرد دارند .

 

عکس آلاچیق با چوب کهور

 

 

بطور مثال شما در چوب پلاست این نوع منهنی ها را نخواهید داشت .

در همین صفحه شما را به دیدن گالری عکس در زمینه انواع آلاچیق ، پرگولا و کارهای دیگری که میتوانید با این کمپوزیت انجام دهید دعوت میکنیم .

همه چیز در مورد آلاچیق چوب پلاست